Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Σουφλέ με ανάμεικτα λαχανικά …

… Δε λες κουβέντα. Και καλά κάνεις. Ούτε εγώ σου μιλάω - ή είμαστε τσακωμένοι ή δεν είμαστε.
Εγώ όμως, κύριε, τις τηρώ τις συμβατικές μου υποχρεώσεις. Ένα ρημαδοφα
ΐ κουτσά-στραβά το φτιάχνω να βρεις κάτι να φας αύριο, που θα συρθείς ψόφιος στο σπίτι το μεσημέρι.
Ενώ εσύ κρατάς κρυμμένα τα ντοκουμέντα του  φαγητού. Επειδή είσαι ελάάάχιστα καλύτερος φωτογράφος από μένα ήταν που κάναμε αυτή την τόσο συμφέρουσα για μένα συμφωνία.
Εγώ θα ψάχνω, θα ψωνίζω, θα σταλίζω όρθια στην κουζίνα με τις ώρες και θα μαγειρεύω κι εσύ θα φωτογραφίζεις το φαγητό.
Και θα το τρως.  
Εντάξει δεν είναι και κανένα φαγητό περιωπής. ΄Ένα σουφλεδάκι του δεκάλεπτου που ξεσήκωσα απ’ την τηλεόραση, κάτι ίσα να μας βγάλει αύριο το μεσημέρι. Δεν είχε και καμιά δυσκολία στο μαγείρεμα, περιττές οι πολλές φωτογραφίες αλλά ούτε μία; Η κεντρική;
Δε βαριέσαι. Ας είν’ καλά το γινάτι σου. Και το δικό μου καλά είναι. Και σε χαιρετάει …



Σουφλέ με ανάμεικτα λαχανικά
(μαλλιά-κουβάρια σαν κι εμάς)


υλικά:
250 γρ. ανάμεικτα λαχανικά
1 κούπα γάλα
1 κούπα αλεύρι
2 αυγά
4 φέτες καπνιστή γαλοπούλα
2 φρέσκα κρεμμυδάκια
λίγη φέτα
1 πρέζα ξερός δυόσμος





Αχνίζουμε με ελάχιστο νερό τα λαχανικά ίσα να μαλακώσουν και τα στραγγίζουμε. 

Χτυπάμε τα αυγά με το γάλα και ρίχνουμε το αλεύρι κοσκινισμένο, τα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα, το δυόσμο και λίγο αλατοπίπερο. 

Ανακατεύουμε καλά και προσθέτουμε τα λαχανικά και τη γαλοπούλα, κομμένη σε μικρές λωρίδες. 

Εμπλουτίζουμε με τη φέτα και ανακατεύουμε ξανά. 

Αδειάζουμε το μείγμα σε λαδωμένη φόρμα για σουφλέ ή τάρτα. 

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 30΄-35΄ περίπου. 

Αν χρειαστεί ρόδισμα η επιφάνεια χρησιμοποιούμε τον αέρα ή το γκριλ.

Τρώγεται ζεστό, εν αντιθέσει με την εκδίκηση …


BUBBLE
BATTLEΨΗΜΜΕΝΟ
ΚΟΝΤΙΝΟ 
ΠΙΑΤΟ
ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ



Δόξα τη μακροθυμία σου, κύριε …






2 σχόλια:

  1. Το γινάτι βγάζει μάτι... μάτια μου. Και δεν είμαι ινατσής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποιοι καταφεύγουν στο στρατό. Εγώ στο Στράτο.
    Καλύτερα μαζί σου και τρελλή, παρά μονάχη μου και παλαβή ...
    Δώσε τώρα τις φωτογραφίες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή