Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Ρολά ψωμιού γεμιστά με τόνο και αβοκάντο …

... Εύρηκα. If at first you don’t succeed, try try again, λένε στο χωριό μου. Τι κι αν στην προηγούμενη απόπειρά μου απέτυχα παταγωδώς να βρω το ψωμί που έψαχνα; Τι κι αν οι πόρτες όλων των φούρνων που δειλά και διστακτικά χτύπησα με τα κρινοδάχτυλά μου έκλεισαν στα μούτρα μου; Εγώ συνέχισα με το φανάρι μου φουρνάρη να ζητώ - και τελικά τον βρήκα.
Ολόφρεσκο και ζεστό μου τό ’φερε το ψωμί του τοστ, άκοπο, κι έκανε και τον κόπο να το κόψει όπως ακριβώς του ζήτησα.
Ό
σο υπάρχουν άνθρωποι λοιπόν, εγώ μπορεί να μη κυλιέμαι στις ακρογιαλιές, αλλά θα ψάχνω αυτό που θέλω - όσο ασήμαντο ή ανόητο κι αν είναι – μέχρι να το βρω …



Ρολά ψωμιού γεμιστά με τόνο και αβοκάντο




ΑΡΤΙΣΤΙΚ
  




υλικά:
4 φέτες ψωμί τοστ κομμένο κατά μήκος
250 γρ. τόνος σε νερό
1 ώριμο αβοκάντο
1 φρέσκο κρεμμυδάκι
χυμός από ένα λεμόνι


Για το δέσιμο: 

φύλλα από τρυφερά κρεμμυδάκια ή σχοινόπρασο





Καθαρίζουμε το αβοκάντο και το πολτοποιούμε στο multi μαζί με το φρέσκο κρεμμυδάκι, το χυμό λεμονιού και λίγο λάδι.

Όταν έχουμε μια λεία κρέμα την αδειάζουμε σε μπωλ και αλατοπιπερώνουμε.

Αφαιρούμε την κόρα από το ψωμί του τοστ και το ανοίγουμε ελαφρά με τον πλάστη.




ΨΩΜΙ ΚΟΝΤΙΝΟ


ΨΩΜΙ ΑΝΟΙΓΜΑ




Αλείφουμε το ψωμί με την κρέμα του αβοκάντο και μοιράζουμε από πάνω τον τόνο.




   
ΑΠΛΩΜΑ


ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΝΟ




Τυλίγουμε ρολό και το κόβουμε στη μέση.


ΤΥΛΙΓΜΑ ΡΟΛΟ


ΚΟΨΙΜΟ




Κόβουμε κάθε μικρότερο ρολό ξανά στη μέση μέχρι το μέγεθος που θέλουμε για τα ρολά μας.

Δένουμε τα ρολά με τα φύλλα απ’ το κρεμμυδάκι και  τα αφήνουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 30΄.

Σερβίρουμε.



ΕΤΟΙΜΑ



ΚΟΝΤΙΝΟ



 

Ιδού λοιπόν το πολυπόθητο ψωμί ,το οποίο ανυπομονώ να δοκιμάσω και σε άλλες εκδοχές, αλμυρές και γλυκές. 
Γεμισμένο με πραλίνα ή μαρμελάδα και κομμένο σε ροδέλες, αλειμμένο με τυρί κρέμα κι από πάνω λεπτές φέτες αλλαντικό και λίγη ρόκα … αυτά σκέφτηκα πρόχειρα και θα τα φτιάξω όλα κι άλλα τόσα - αν δε με κυνηγήσει ο φούρναρης με το φουρνόφτυαρο.

Ό
σο για τις κόρες, δεν τις πετάμε όπως οι Κινέζοι. Τις κόβουμε σε κυβάκια, τις βάζουμε στην κατάψυξη και φτιάχνουμε κρουτόν, περνώντας τις από τηγάνι με λίγο λάδι και 1 σκελίδα σκόρδο.


ΚΟΡΕΣ


ΤΟ ΨΩΜΙ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου