Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Πίτσα με ζύμη από νιφάδες πατάτας …

… Του κουτιού τα παραμύθια δεν τα έχανα ποτέ. Και μη νομίζεις ότι ήμουν πιτσιρίκι. Τά ’χω τα χρονάκια μου. Η αδερφή μου ήταν το μικρό της οικογένειας τότε, αλλά εγώ τα παρακολουθούσα ανελλιπώς και ευλαβικά. Μου άρεσε το αντισυμβατικό κοριτσάκι με τα πατομπούκαλα που πρωταγωνιστούσε – τόσο αυθεντικό και αναζωογονητικά διαφορετικό από τις μικρομέγαλες κούκλες που μας έστελναν τα εξ Αμερικής πρότυπα. 
Και βέβαια ήμουν η φανατικότερη θαυμάστρια του Ρούχλα - οι ατάκες του ήταν αξεπέραστες και έκλεβε άνετα την παράσταση από το νερόβραστο το Φιόγκο και τον επίπεδο Σεβαστιανό. Κι όταν κάποτε ήρθε με κάποιο θίασο στην πόλη μας ο Παύλος Κοντογιαννίδης, υπέγραψε το πρώτο και ίσως μοναδικό του αυτόγραφο ως Ρούχλας, απορώντας  κι ο ίδιος με το παράξενο αίτημα της θαυμάστριας.

ΡΟΥΧΛΑΣ


Του κουτιού τα παραμύθια λοιπόν τα θυμήθηκα όταν βρήκα σ’ ένα συρτάρι του κουτιού ένα πάκο συνταγές. Ακριβέστερα, 
ένα σωρό χαρτάκια και στραβοκομμένα χαρτόνια που σκίζω από τις συσκευασίες των προϊόντων  όταν μου τραβούν την προσοχή. Μετά τις ρίχνω σ’ ένα συρτάρι και τις ξεχνάω, μέχρι κάτι να μου τις θυμίσει.
Έ
τσι κι απόψε που ψάχναμε να ετοιμάσουμε ένα γρήγορο βραδινό, θυμήθηκα ότι κάπου είχα καταχωνιάσει μια συνταγή από συσκευασία στιγμιαίου πουρέ για ‘ζύμη πίτσας’ …



Πίτσα με ζύμη από νιφάδες πατάτας




υλικά: 

Για τη ζύμη:
1 ποτήρι νιφάδες πατάτας
1 ποτήρι αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 αυγό
νερό


Για την επικάλυψη: 
1 κουταλιά έτοιμη σάλτσα πέστο
1 κουταλιά πελτές ντομάτας
1 κουταλιά κέτσαπ
ημίσκληρο τυρί σε φέτες
βραστή γαλοπούλα σε φέτες
1 μπάλα μοτσαρέλα






Για να φτιάξουμε τη βάση της πίτσας ανακατεύουμε τις νιφάδες πατάτας με το αλεύρι. 

Προσθέτουμε το αυγό και νερό όσο χρειάζεται για να πλάθεται η ζύμη (για τη δική μας ζύμη χρειάστηκε περίπου 1,5 ποτήρι νερό).
Ανοίγουμε με τα χέρια τη ζύμη σε λαδωμένο ταψάκι πίτσας.



ΖΥΜΗ ΚΟΝΤΙΝΟ
    ΖΥΜΗ ΣΤΟ ΤΑΨΑΚΙ ΚΟΝΤΙΝΟ



Απλώνουμε στη μισή επιφάνεια το πέστο και στην άλλη μισή τον πελτέ ντομάτας, που έχουμε ανακατέψει με το κέτσαπ. 

Βάζουμε από πάνω τις φέτες της γαλοπούλας και του τυριού.



ΠΕΣΤΟ ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΑ
    ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙ  



Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς κελσίου, για 25΄-30΄.

 Ελέγχουμε αν ψήθηκε από κάτω και αν χρειαστεί χρησιμοποιούμε για λίγο μόνο την κάτω αντίσταση. 

Όταν ψηθεί η πίτσα σπάμε από πάνω σε κομμάτια τη μοτσαρέλα.


ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ
   
ΜΕ ΜΟΤΣΑΡΕΛΑ
 


Αφήνουμε την πίτσα στον κλειστό φούρνο για 2΄-3΄μέχρι να λυώσει η μοτσαρέλα.




ΨΗΜΕΝΗ
    
 ΚΟΜΜΕΝΗ ΚΟΝΤΙΝΟ


ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου